NASTAVA
Realizacija Nastavnog plana i programa je najorganizovaniji vid odgojno-obrazovnog rada. Nastavnim planom i programom su utvrđeni ciljevi i zadaci odgojno-obrazovnog rada, koje je potrebno realizirati u toku nastavne godine.
Ciljevi i zadaci mogu se svesti na suštinske elemente:
- Sticanje osnovnih znanja, vještina i navika;
- Razvoj individualnih, psihofizičkih sposobnosti;
- Odgajanje i razvoj ličnosti.
Od kvalitete povezanosti i usklađenosti ovih elemenata u velikoj mjeri zavisi i kvalitet odgojno-obrazovnog rada, u kome nastavnik ima presudnu ulogu i zadatak da vodi računa da ne zanemari ni jedan od navedenih elemenata.
Nastava je najorganiziraniji vid obrazovno – odgojnog procesa koji se temelji na suvremenim edukativnim, didaktičkim, tehničkim i organizacijskim postignućima.
Obavezna odgojno – obrazovna područja:
- jezičko područje;
- društveno područje;
- prirodno – matematičko područje;
- tehničko – informatičko područje;
- kulturno – sportsko područje;
- izborno područje;
- fakultativna nastava;
- ostali oblici rada.
U okviru ovih područja izučavaju se sljedeći predmeti:
- jezičko područje:
- bosanski jezik i književnost;
- engleski jezik;
- turski jezik
- arapski jezik;
- njemački jezik;
- društveno područje:
- historija;
- geografija;
- društvo;
- građanska demokratija i ljudska prava;
- historija religije;
- prirodno – metematičko područje:
- matematika;
- priroda
- fizika (Science);
- biologija (Science);
- hemija (Science);
- tehničko – informatičko područje:
- informatika;
- tehnički odgoj;
- kulturno – sportsko područje:
- likovna kultura;
- muzička kultura;
- tjelesni i zdravstveni odgoj;
- kultura življenja;
- izborno područje:
- vjeronauka
- društvo/kultura/religija
- fakultativna nastava:
- engleski jezik
- arapski jezik
- njemački jezik
- turski jezik